PLANSCHEN ÄR KLAR!

Nu är ännu en helg över och den går alltid lika snabbt. Varför kan inte skoldagarna gå lika snabbt?


Jag kom hem till Mullsjö för en stund sen, jag fick sluta vid 17 idag vilket var välbehövligt. Att jobba i helgen har varit riktigt tråkigt, jobbigt och långsamt. Det har varit skitlite kunder så det enda jag har gjort var att sitta och läsa alla möjliga tidningar!

Jag ska egentligen göra ett prov imorgon kl. 8, men som vanligt har jag inte pluggat tillräckligt... Fan ta mig ibland alltså. Att jag aldrig tar tag i saker. Men det enda jag kan fokusera på just nu är modevisningen om 2 veckor. Allt måste vara perfekt, vi måste sälja 300 biljetter, skriva kontrakt med alla klädkedjorna, hitta 3 killmodeller till, hämta kläderna, möten, genrepetationer, powerpoint, manus... Listan är ganska så jävla lång.
Jag tror jag är en sån människa som bara kan lägga all kraft på en sak, visst jag kan göra några saker samtidigt. Men om jag ska göra en sak så är det det enda jag fokuserar på. Just nu är det modevisningen och jag orkar inte lägga ner min energi på något annat.

Denna veckan kommer bli ganska hektiskt:

Måndag: Skola mellan 09.30 - 16.30, sätta upp planscherna över hela stan, träning mellan 19 - 20.30
Tisdag: Skola mellan 08 - 14.45, jobba 17 - 20, plugga till rollspelet i Samhäll C
Onsdag: Skola mellan 09.20 - 12, åka till affärerna med kontrakten, träna på kvällen
Torsdag: Skola mellan 08 - 14.30, balinformation, STUDENTFEST!
Fredag: Skola mellan 08 - 12, jobba med projektet, utgång!
Lördag: Eventuellt bjuda Mullsjötjejerna på middag (fira Jonna & Emma), träna
Söndag: Plugga Rättskunskap, träna

Förresten, vill ni se planschen? :)




Haha, jag printscreenade den och la in den på paint, det är därför den är så jävla kass kvalitet.
Men det är såhär den kommer se ut iallafall! Fin va? :) Bra för att vara designad av mig och Johanna iallafall!

Förresten, är det någon som vet om det heter "i förmån för" eller "till förmån för"? Jag har fan ingen aning!

Kommentarer
Postat av: Jonna

Det heter till förmån för ;)

2009-03-02 @ 16:03:33
Postat av: Josefine

Ja, mamma sa det så vi hann i sista sekund ändra det innan vi tryckte planscherna! :)

2009-03-04 @ 20:17:19
URL: http://jowssan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test