VÅFFELMAKING MED KLASSEN

Dagen har varit helt okej.

Jag hade bara två lektioner idag och efter vi hade slutat vid 12 kom ungefär hälften av klassen hem till mig och vi lagade massor av våfflor. Då menar jag MASSOR. Det var riktigt trevligt, vi blev feta och alla var glada.
Visste ni att en våffla innehåller 350 kalorier, och med grädde + sylt blir det ca 500. Jag åt tre och det innebär att jag åt upp 3/4 av mitt rekommenderande dagliga intag.
Så jävla äckligt!

Jag och Malin tog tåget hem vid 15 och sedan dess har jag pluggat till Rättskunskapsprovet som jag ska ha imorgon. Jag orkar inte egentligen eftersom jag satt uppe till 01.30 och skrev klart en Mellanösternanalys inatt.
Jag räknar dagarna till Påsklovet. Och Balen. Och studenten!

Nu ska jag tillbaka till pluggandet, förlåt för att jag har varit tråkig de senaste veckorna. Jag har varit så otroligt upptagen och inte alls på humör att blogga. Men snart blir det ändring på det, lovar! :)

Jag fick alla bilder som Ida tog på modevisningen idag, här är några fina på mig och Johanna:




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test