WHITE TRASH

Jag är så sjukt trött idag att jag nästan somnade på bussen hem. Jag tillåter ALDRIG mig själv att sova på en buss pga av rädslan för att åka för långt, men idag nickade jag faktiskt till några gånger.
En sak som höll mig uppe var en stor, svart man som satt på andra sidan bussen. Han skulle äta och tog först fram en STOR macka. Han delade den med sina bara händer och tog sen fram en konservburk med tonfisk (!), öppnade den och dippade mackan i tonfisken. Efter han var klar med tonfisken tog han fram en makrillskonserv och käkade.

Är det verkligen normalt att äta fisk på konserv på bussen? Vad vet jag, han kanske var gravid och hade värsta cravings.

Anyhow, idag hade jag en kort skoldag och efter åkte jag och Johanna upp till a6. Vi har nämligen fått våra planscher upptryckta nu! Så nu kan ni se dom lite överallt, typ på Carlings (där man också kan köpa biljetter), Vero Moda, Bik Bok, Peak Performance och MQ. Så spring och titta nu! :)
Imorgon ska vi sätta upp lite i skolan, på ED och på stan. Hela stan kommer vara täckt av dom!

Tja, vad annars?
Jag har precis gått med på att springa Vårruset den 17:e April... Hur fan det nu kommer gå. Jag har sämst kondition just nu pga av rökandet. Inte bra.

Snart ska jag ut och springa och testa mig själv lite, jag vill se om jag har någon kondis kvar överhuvudtaget. Man kan ju alltid hoppas!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test