BALEN 2009

Nu tycker jag det är dags att berätta lite om balen och visa lite bilder!

Dagen började med att Johanna kom och hämtade upp mig vid 08.45 och vi åkte och fick frisyrerna fixade av Louise. Jag körde på en lite mer klassisk stil med en knut på sidan av huvudet och Johanna hade långt, lockigt hår med en utbakad fläta på ena sidan.
Jag blev verkligen hur nöjd somhelst med min frisyr, här ser ni hur den såg ut:




Fint va? :)

Vid 12 var vi klara och jag åkte hem och sminkade mig och fixade det sista innan alla kom vid 15. Vi var ca 15 par hemma hos mig och vi skålade, tog kort och minglade lite.



Jag & David

Alla bilar kom och hämtade upp oss vid 16.30 och vi åkte till Hovrättstorget och sen genom stan med alla bilarna. Vid 17 åkte vår klass till Stora Hotellet och bilarna släppte av oss framför hotellet och sen gick vi ett varv och visade upp oss så att alla fick ta bilder och sådär.



Väl inne tog vi kort med en fotograf, minglade lite och fick en välkomsdrink. Efter någon timme gick vi upp till en stor sal där vi åt trerätters, det hölls tal (Johannas var BÄST!), uppträdande av Veronica Maggio och massa annat. Vi hade riktigt kul hela tiden! Senare dansade vi vals, det gick väl lite sisådär, jag och David stod mest och skrattade hela tiden. :P



Vid 22-tiden drog vi vidare till Piren och tog ett par drinkar och gick sen till Huset där efterfesten hölls.
Det var inte så jättemycket folk på Huset, många hade redan gått hem, så jag och Johanna åkte hem vid tolv- halv ett.
Men vi slutade på topp och hade verkligen skitkul!





Kvällen var verkligen perfekt och ett minne för livet. Speciellt tack till David som var en riktig gentleman under hela kvällen, drog ut stolen, bjöd på drinkar och frågade om jag mådde bra hela tiden. Så gulligt! Det var tack vare dig jag hade så jäkla kul! Tack vännen <3





Kommentarer
Postat av: Melina

Vad snygg du var!! oj oj!

2009-05-29 @ 21:29:12
URL: http://melle.blogg.se/
Postat av: Daniel

Riktigt snyggt blev det, mycket bra inramning med frisyr och balklänning som passade perfekt ihop. Ett plus för örhängena som är helt rätt :)

2009-06-01 @ 23:03:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test