CRAZY NIGHT

Fy fan vad jag är bakis idag. Men det är det värt!

Igår då. Jag och Malin åkte in till Ellen vid 18 och gjorde iordning oss hos henne. Vid 20.30- tiden åkte vi till Eddies kompis Tomsson och förfestade. Det var riktigt kul där, vi shottade någon lakritssprit och dansade till massa go musik. Jag träffade Elin och Fredrik, mina gamla grannar och också min väns ex som jag hatar. Det var kul att träffa Fredrik och Elin, men den killen gör mig bara så arg...
Vid 23.30 drog vi till Centrum och dansade hela natten, jag och Malin hittade några killar som vi dansade med. Haha, riktigt härliga var dom.
Jag hade verkligen kul igår och kom inte i säng förrän 4 ungefär.



Kvällens outfit:
Jeansjacka och halsband från H&M
Vit tröja från Gina Tricot
Volangkjol från Rut m.fl




Detta var denna del av kvällen som var lugn och fin...



Sen började det spåra ur...





Ja, som sagt... Men kul hade vi!
Nu ska jag till farmor och ordna med balklänningen, hörs sen babes!

Kommentarer
Postat av: Melina

<3

2009-05-03 @ 19:04:48
URL: http://melle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test