HALKBANA IMORGON!

Ska gå och lägga mig direkt efter Project Runway.

Imorgon ska jag på halkbana! Jag ringde upp till Axamo för några veckor sedan och hörde med dem om de hade någon tid ganska snart. Den tidigaste var den 26/6. NO WAY att jag tänker vänta så länge! Så jag ringde till Eksjö halkbana och de hade tid imorgon, och det är perfekt! Så imorgon kl. 11.30 ska jag köra och sladda som en dåre, det kommer bli så sjukt kul!

Men jag måste faktiskt erkänna att jag är lite nervös... Kan man bli underkänd? Hoppas inte det...

Godnatt, vi hörs imorgon kväll efter jobbet!



Halkbanan i Eksjö. Sa jag att jag längtar?! :)

Kommentarer
Postat av: Melinaa

Det är inte svårt. Så länge du vet hur man startar och stannar en bil utan en jävla massa motorstop så brukar ddet går vägen. OCH inte kör utn att han säger att du får. Men lycka till! det är kul som fan=)

2009-05-05 @ 09:23:04
URL: http://melle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test