HOME, SWEET HOME!

Heeeej allihopa!

Nu är vi äntligen hemma. Eller ja, vi kom ju hem i fredags kväll, men jag har inte hunnit blogga förrän nu. Vi var hemma i Jönköping vid 00 - tiden och jag satt och tjatade med mamma och lillebror ett tag, så klockan hann bli 01 innan jag la mig. Sen var det bara att kliva upp vid 08 igen och åka till jobbet och jobba till 18...

Men skitsamma, vi har verkligen haft det underbart!
Det har varit 7 jävligt sköna dagar i Medelhavet. Vi har solat, shoppat, åkt fyrhjuling i landsbygden, åkt soffa bakom en båt och massa mer! Underbart.

Jag har bara bilderna från min kamera nu och det var de vi tog minst bilder med, så ni får se de andra om ett par dagar.







Nu hinner jag inte lägga upp mer bilder, ska käka lite.
Skriver mer sen, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test