I`M GONNA KICK YOUR ASS

Fy fan vilken jobbig helg det har varit.

Jag har jobbat HELA jävla fucking helgen trots ingen energi eller vilja. Och om man plusar på plugg fram till småtimmarna och gå upp tidigt några timmar efter och jobba så har man min fabulösa helg! WEEEHO.

Nästa vecka kommer ju inte bli sådär jätteavslappnad heller...

Måndag: Naturprov, redovisning Psykologi, redovisning Filosofi
Tisdag: Paddla kanot med idrottsklassen hela dagen, jobba 17 - 20
Onsdag: Körlektion, PLUGGA MATTE HELA JÄVLA DAGEN
Torsdag: Redovisning Engelska C, PLUGGA MATTE HELA JÄVLA DAGEN
Fredag: Nationella i Matte C. Det är sjukt vad jag längtar... Åker till Tunisien på kvällen. Fy fan vad jag behöver komma bort från allt!

Nämde jag att jag knappt har börjat på redovisningen i Filosofi och kan typ ingenting om Naturprovet?
Fan, jag pallar verkligen inte mer nu. Jag har börjat känna av det nu. Först psykiskt och nu fysiskt. Kroppen funkar liksom inte längre.

Hoppas ni har haft en bra helg iallafall, nu ska jag göra ett försök till att skriva Filosofin...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test