LEDIG!

Ja, idag har jag varit ledig från skolan. Men kan jag slappna av för det? Såklart inte, jag har psykologiprov imorgon som jag har suttit med större delen av dagen. Man ska kunna massa olika teorier om barns utveckling, jag tror det är 9 forskare. Jag kan fan inte ens 9 namn! Hur fan ska jag komma ihåg namnen OCH deras teorier?

Nog om den skiten. Imorse tog jag en springrunda direkt när jag vaknade. Jag hade knappast ingen energi, men jag tvingade mig själv att springa ca. 4 km iallafall. I helgen ska jag ta med mig löparskorna till mamma och springa uppe i Axamo. Det har jag verkligen längtat efter, de har de bästa spåren i skogen!

Annars då?
Imorgon kväll blir det utgång med tjejerna, det är studentfest på Centrum. Jag känner på mig att det kommer bli grymt kul! Men det kommer nog bli mindre kul att gå upp tidigt för att ha Riskutbildning kl. 07.45...

Nej, dags att tvinga syrran att förhöra mig!
Hörs imorgon mina små beundrare.

Förresten! Jag fick hem min studentklänning som jag ska ha på kvällen. Och den är underbar. Perfekt.



Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test