LETS GO TO TUNISIA!

Om två timmar kommer Malin och hämtar mig, sen åker vi till Jkpg och hämtar Ellen och Emma, sen MOT GÖTEBORG OCH TUNISIEN! :)

Gud vad skönt det kommer bli med 7 dagars ledighet med mina tjejer, en drink i handen och solkräm i den andra ;)
Hotellet vi ska bo på heter Houria Palace (nej, det bor inte horor där) och det ligger ca 8 km utanför Sousse i en liten hamnstad. Vi har 250 m till centrum och 300 m till stranden, så detta kommer bli perfa!

Hoppas ni får det bra här hemma, jag kommer sakna mina vänner och familj lite faktiskt. Men dom finns kvar när jag kommer hem förhoppningsvis. <3

Nej, dags att göra iordning mig. Ha det så bra, jag älskar er! (Ni vet vilka ni är)




Och ja, jag kommer sakna dig! Love you sis <3


Kommentarer
Postat av: sis

why oh why lägger du ut sådana fula bilder på mig?! hahah fulast ever verkligen! Jag kommer att sakna dig med iaf!

2009-05-15 @ 19:17:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test