NAGLAR & BALFRISYR

God morgon!


Såklart kan jag inte ens vänta till förmiddagen innan jag fuckar upp någonting... Jag har tid att fixa naglarna hos Jenny vid 11.30 och då tänkte jag ta ett tåg vid 10.40 från Mullsjö. Men tror ni det går ett tåg då?
Självklart inte! Så nu får jag ta tåget in vid 11.40 och bli en halvtimme försenad. Men jag ringde Jenny och det gick som tur var bra.

Lite senare idag ska jag och Johanna till Louise och testa balfrisyrer. Jag har fortfarande inte bestämt mig för hur jag vill ha det än, men jag hoppas att Louise kan tipsa mig om lite olika frisyrer!
Efter det måste jag åka direkt till farmor och göra de sista ändringarna på balklänningen. Det börjar närma sig nu, glöm inte att komma och titta på oss på onsdag utanför Stora Hotellet kl. 17! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test