PARTY PICTURES

Puh, blev precis klar med texten och powerpointen till min redovisning i Engelska C imorgon. Det känns riktigt bra, men man vet ju aldrig vad som händer när man väl ska redovisa!
Jag valde att skriva om Nelson Mandela, en stor idol och förebild för mig.

Förresten, jag hittade bilderna från en förfest hemma hos Hannah innan studentfesten på Sliver för ett par helger sedan.
Så nu får ni äntligen se dom, jag vet att ni har längtat! ;)


Moa, Hannah & jag


Några av brudarna! Malin E, Malin A, Julia & Jonna


En mycket charmerande bild på fyra dansande, lulliga tjejer
Outfiten för kvällen var spetsbody från JC, Pennkjol och bälte från Gina Tricot och bh från H&M ;)


Ja, ni har fina strumpbyxor....


Kyler vinet lite där ja!





Nu blir det kvällsmat och chill framför teven!
Hörs imorgon snutteungar, puuuss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test