SVENSEXA

När jag och Malin var påväg till Ellen igår kom det fram en kille med en ful overall och frågade om vi ville köpa lotter. Vi fattade ingenting, men sen när vi tänkte efter förstod vi att han hade sin svensexa!

Vi köpte två lotter var och om man fick en jämnt nummer skulle man få klippa ett hål på hans overall (det var massa nummer på overallen).
Malin fick klippa ett hål på höften och jag fick självklart det bästa stället, rumpan!



Egentligen skulle man klippa ett relativt litet hål, som de andra på overallen. Men jag fick för mig att jävlas lite och klippte ett jääättestort hål, haha!



Malin är påväg att cutta upp hela härligheten.


Jag var förresten uppe hos farmor innan. Hon hade köpt ett jättefint tyg som ska bli ett band i midjan. Detta kommer nog bli bra!
Nej, dags att titta vidare på One Tree Hill.
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test