THE SUMMER'S HERE!

Gud vilken underbar dag det har varit!

Det känns som sommar idag, har ätit både frukost och lunch ute på altanen och verkligen njutit. Imorgon är det 1:a juni och det betyder SOMMAR! Jag kan fan inte fatta att tiden har gått så snabbt, om 13 dagar tar vi studenten! :D

Idag har jag annars skrivit klart mitt CV och personliga brev, så nu är det mailat till Sonja. Det enda jag har kvar är Filosofiprovet på tisdag, sen är det no more prov, inlämningar, redovisningar eller läxor! Fy fan vad skönt.

Nej, nu ska jag ut med Gibbe för tredje gången idag, han älskar verkligen att ligga och glassa i solen (och äta enbuskar).
Hoppas ni har en bra dag!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test