090504

God dag i stugan!

Jag kom hem från skolan för en stund sen och sedan dess har jag lagat mat, ätit det, glott på tv och letat efter min psykologibok som är försvunnen tillsammans med mina anteckningar. Och jag som ska ha prov på torsdag!
Fan vad bra allting går ibland känner jag...

Jag fick en sovmorgon idag när Johanna messade att hon var sjuk och hade allt material till vårt psykologiarbete hemma, så det var faktiskt ingen mening att åka in och göra ingenting. Så jag tog bussen vid 11.30 och gick på Naturlektionen istället!

Funderar på att ta en promenad snart, behöver komma ut och röra på mig lite. Det kanske blir en tur till gymmet. Vem vet?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test