UPPTAGEN KVINNA

God afton, god afton!

Dagen har varit grymt rolig och stressig. Vid 12 fixade jag naglarna hos Jenny. De blev skitsnygga och vi hade ett jättebra samtal om våra mammor och skilsmässor. Hon fungerade ungefär som min psykolog och det behövde jag verkligen. Tack Jenny!

Vi var färdiga med naglarna vid 14.30 ungefär, sen kom Johanna och hennes syster och hämtade mig så åkte vi direkt till Louise på Fashion Hair. Vi testade balfrisyrer både jag och Johanna. Louise hade ett förslag om en frisyr till mig så vi testade den och det blev fan skitsnyggt! Klassiskt och clean, precis som jag vill ha det! :)
Ni får inte veta hur det ska se ut, utan får vänta till på onsdag! Hehe. 

Jag tog bussen till farmor vid 16.30 och vi gjorde de sista ändringarna på balklänningen. Nu är den äntligen klar och jag är så jävla nöjd! Jag och David kommer vara så snygga. ;)

 Nu ska jag sätta mig ner och skriva den filosofiska spaningen. Jag ska ha den vid 09.30 imorgon... Men vid 10.00 ska jag till Sara och färga och klippa håret, det behövs verkligen!




Fan vad mycket fräschare några naglar kan få en att känna sig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test