STÄDNING OCH SÄKERHETSKONTROLLER

God dag!

Jag tog en riktig sovmorgon idag till klockan 11, behövde verkligen det. Min kropp har varit så konstig det senaste, jag har varit otroligt trött hela tiden. Men jag får väl vila efter studenten! ;)

Idag har jag och Emelie städat lite här hemma, det behövdes verkligen, fyyyy fan...
Senare ska jag skriva klart CV:et och det personliga brevet till Svenska C, jag får inte VG annars. Jag ska också hinna med att plugga Filosofi och lära mig inre- och yttre säkerhetskontrollerna som man gör på uppkörningen.

Just det, jag har ju glömt berätta att jag gjorde teoriprovet igår! Det gick strålande, är så himla glad! Jag satt och råpluggade dagen innan och trodde verkligen inte jag skulle klara det. Men jag fick 55 p så jag är jättenöjd!
Nu är det bara uppkörningen kvar... Jag är inte så jättenervös för själva körningen, men jag kan inte det där med inre och yttre säkerhetskontroller som man får göra. Så det ska jag och pappa göra idag!

Ikväll får vi se om det blir utgång eller inte, tjejerna ska till Centrum och jag kanske ska med. Det beror på om jag hinner bli klar med allting! Men jag är faktiskt sugen på utgång ikväll, så det blir säkert det! :)

Nu ska jag käka lite, hörs sen!



Johanna, Ellen & Jag på baldagen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test