VALBORG + GBG

God morgon!

Vaknade för någon timme sen och har precis ätit en välbehövlig frukost.

Tänkte ge er en liten update på vad jag gjorde på Valborg och igår!

I torsdags samlades jag, Malin, Malin, Jonna, Julia hos Hannah och förfestade lite. En mycket full alternativt hög man stod nedanför hennes balkong och skrek att han ville komma upp. Vi bad honom att dansa för oss och det gjorde han med händerna för ansiktet. Det var en mycket unik dans!
Vid 22 drog vi in till stan och körde den andra förfesten hos Emma för att sen gå vidare till Sliver vid 23.30 och mötas av hundratals människor. Vi försökte dansa, men man kunde knappt röra sig och några omogna killar puttade runt alla. Så ja, jag gav upp det efter 15 min. En kille spottade i mitt glas och det blev ett jävla liv! Annars var kvällen trevlig, jag träffade nya människor och var mycket full.

Igår vaknade jag i panik att Malin inte var där, hon skulle komma hem till mig lite senare under natten men när jag vaknade var hon inte där. Jag ringde till allt och alla, tankarna började flyga iväg om att det hade hänt något hemskt, men efter någon timme ringde hon och sa att hon var hemma. Ungjävel, fattar du hur orolig jag var?!
Ellen kom och hämtade mig vid 10 och vi hämtade Malin och Emma på stationen. Sen bar det iväg till Göteborg för shopping! Dagen var asnice förutom bakfyllan som vägrade släppa.
Jag hittade en del, men inte sådär jättemycket. En klänning, en kjol, en väska och lite smått och gott. Visar lite senare!

Jag ska alldeles strax åka upp till farmor för att fixa lite med balklänningen. Senare ikväll ska jag kanske träffa Emma eller ta ett glas vin på piren med några vänner!

Puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test