18 DAYS TO GO...

God morgon!

 

Jag vaknade för någon timme sen och har precis käkat lite frulle. Det behövde min lilla mage eftersom jag inte har ätit sen lunch igår!

 

Igår jobbade jag till 19.30. Allt gick bra, vi hade en playdate med Christina och barnen hon tar hand om.

Efter jobbet gjorde jag iordning mig snabbt och tog sen en taxi till en mexikansk restaurang/bar som heter Diablo. Där mötte jag upp Edwardo, Sarah och hennes pojkvän som är här på besök, Fredrik. Vi drack ett par margaritas, riktigt gott! Det behövde jag efter en lång arbetsdag, haha!

Efter en stund kom även en fransk tjej som Sarah känner lite. Vid 23 mötte vi upp Francis och vi gick in på Rhoame. Men det sög där så alla gick hem till sitt redan vid 00.30. Fan vad jag stör mig på alla promoters, de är idioter allihop!

Idag börjar jag inte förrän 14, så det kommer bli en lugn förmiddag eftersom jag är otroligt trött idag.
Och det är sjukt vad jag saknar alla där hemma, jag vill att alla ska vara här nu! Jag måste erkänna att jag känner mig lite ensam, det är jobbigt att inte ha någon som man står nära här. Man har liksom bara bekanta här. Såklart jag har hittat nya, bra vänner men det är ju inte riktigt samma sak. Jag saknar att bara kunna gå upp på morgonen, slänga sig i soffan med Emelie och bara vara sig själv. Det kan man ju inte riktigt när man bor i en annan familj. Jag känner mig bekväm här, det gör jag, men det är ju självklart inte samma sak som hemma.

Men nu är det bara 18 dagar kvar tills mina favoriter kommer hit!! ÅÅÅH vad kul det ska bli :D


Dagens enkla outfit igår bestod av:

Kofta från H&M

Halsband från JC

Kjol från H&M

Stövlar från Forever 21 (nya)


Kommentarer
Postat av: sis

jävla smalis;)



hehe, snygg kjol:)

2009-11-21 @ 18:53:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test