DAGENS OUTFIT

Nu kommer det många inlägg på en gång! Men jag läste att blogg.se ska vara avstängd mellan 24 - 06 svensk tid, så det betyder att jag inte kan blogga ikväll.

 

Här kommer iallafall dagens outfit. Bilden är tagen i Abercrombie & Fitchs omklädningsrum. Det får man ju inte göra egentligen, men what the hell! :)



Fuskpälsväst från H&M

Tröja från Hollister
Shorts från Bik Bok

Strumpbyxor från H&M

Stövlar från Forever 21

 

Snart ska jag iväg och åka skridskor. Vi har nämligen clustermeeting ikväll och då ska vi åka lite på isen vid Bryant Park. Det ska bli mycket intressant, jag har inte åkt skridskor på huuuur länge som helst!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test