HALLOWEENFEST I PARKEN

Hallå!

 

Ikväll har jag jobbat under morgonen och kvällen, det har gått bra som vanligt!

 

Under förmiddagen hade jag lite ärenden att göra, som att gå till gymmet och betala avgiften, lämna tillbaka och köpa lite saker på H&M och gå till banken bland annat.

 

Eftersom jag inte började jobba förrän 18 så passade jag på att laga spenatlasagne idag. Gud vad jag har längtat efter den rätten!! Den godaste maträtten genom tiderna enligt mig. :) Så nu har jag fem portioner i frysen som säkert kommer vara uppätna imorgon, haha!

Vid 15.45 var det dags för den årliga Halloweenfesten i den privata parken vi har här. Jag trodde det skulle vara en söt liten tillställning, men shit vad fel jag hade! Det var huuuur mycket folk som helst, uppemot 600 pers, mat överallt och framför allt utklädda ungar överallt! Det var verkligen helt sjukt...
Sarah och barnen hon tar hand om kom ner, så det var skönt att ha någon som man känner där! Alla sprang ju och hälsade på alla hela tiden.

Men det var riktigt trevligt och jag hade på min kostym i en mindre slampa- version, haha! Men ni får väl se den så här en dag innan den stora dagen, here you go:


Hihi, jag ska vara en liten baseballbrud! Men idag var jag det vääääldigt mycket mer barnvänliga versionen, imorgon blir det andra bullar. No pants, skitsnyggt hår och high heels! ;) Sound nice, huh?



Som sagt, det var myyyyycket folk!


Det fanns många goda cupcakes!



Nej, hörrni. Dags för en dusch och en riktig fixarkväll. Ni vet, raka benen, hårinpackning, fixa naglarna och allt sånt där.
Ha en bra kväll, PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test