ABERCROMBIE & FITCH

Hej på er!

 

Jag kom hem för någon timme sen, har varit ute hela dagen! Jag mötte upp Angelica, hennes vän Petra och Petras vän och hennes mamma från Sverige vid 56:th och 1:st Avenue. Vi åt lunch på ett italienskt ställe som heter Puttanesca (tror jag det stavas), det var verkligen jättebra mat där! Jag åt en panini med mozarella, basilika och tomat. Vi satt där i säkert tre timmar och efter ett tag såg man att personalen nästan ville ha bort oss, haha!

 

Vi gick sen runt och kollade runt om, Trump Towers och biblioteket där Carrie i Sex and the city filmen nästan gifter sig ni vet? Skitfint, men de håller på att bygga om just nu så man såg inte allting.

Vi gick också till Abercrombie & Fitch, det är en jättekänd amerikansk affär på Fifth Avenue. Det jobbar typ bara unga snygga människor där och jag kan ju säga att killarna var MUMMA! Man möttes av två söta killar i ingången och lite längre in fanns det en SKITSNYGG kille med bara ett par jeans på sig (no underwear ;)). Fatta vilken drömaffär? Det fanns fyra våningar så vi gick runt och tittade på kläderna (läs: killarna) i någon timme!

Jag tog en taxi hem sen eftersom jag hade rätt ont i fötterna efter att ha gått i högklackat hela dagen. Jag skulle egentligen ta tunnelbanan till the meatpacking district men jag kom heeelt lost i där nere, så jag sprang upp och tog en taxi istället, haha!

Det har varit en underbar dag här, jag trivs mer och mer! Barnen är verkligen underbara, M skrattar hela tiden och L frågar hela tiden när vi ska börja bygga Legot jag gav honom. Så söta!
Strax ska vi äta middag, det blir nog inte så mycket för mig ikväll eftersom det blev en ganska sen lunch och jag åt mycket. Men jag ska iallafall göra S och N sällskap!

Förresten, jag fick en kommentar från en tjej som heter Malin igår tror jag. Hon frågade om jag kunde ta mer bilder på lägenheten och hur mitt rum ser ut. På grund av en lag så får jag inte ta kort på varken barnen, föräldrarna, husets utseende utifrån och lägga ut på internet. Det spelar ingen roll om familjen går med på det, det är bara inte tillåtet.
Men jag tror det ska gå bra att lägga ut lite bilder på mitt rum och kanske ett par på hur det ser ut i resten av lägenheten, ska bara höra med familjen först. Så det kommer isåfall upp här i bloggen om ett par dagar!

Här kommer lite av dagens bilder:


Söta Angelica på Puttanesca



Petras vän, kommer inte ihåg vad hon heter (jag är så jäkla dålig på namn!)



Petra och jag



Trump Tower...



...var väääääldigt högt!



Biblioteket där Carrie nästan gifte sig



En av de många drop dead gorgeuos killarna som var på Abercrombie & Fitch



Nu blir det mat, sen sängen. Hoppas ni mår bra!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test