CANDY, BABY!

God kväll!

 

Nu sitter jag här helt slut efter en hektiskt kväll. Ikväll har jag nämligen lagt barnen helt själv för första gången! Föräldrarna är på kvällsmöte med en potientiell skola som L ska börja på nästa år. De kommer inte hem förrän ca. 22 så jag har ansvaret över barnen från 18 - 22.

Allting gick relativt bra. N var med och badade dom, sen åkte hon hem. Så vi tittade på ett avsnitt av Backyardigans och sen läste vi som vanligt två kapitel ur en bok. L saknade mamma lite, men det gick över efter en kram och lite pussar. :)

 

Idag har annars varit en ganska lugn dag. Jag gick som vanligt upp vid åtta och väckte M, gav henne mat och sen kom hennes talterapeut vid 9. Jag hade hela dagen ledig fram till 17, så jag passade på att gå lite mer uptown längs med Fifth Avenue, jag har bara gått ganska långt downtown. Jag passade på att gå till Victoria´s secret på 34:th och Sixth Avenue eftersom den som ligger nära mig hade slut på en bodymist som jag ville ha. Det slutade med att jag gick hem med tre stycken!

När jag var på väg hem såg jag en till liten kändis, nämligen Matt Czuchry från Gilmore Girls. Ni vet, den där blonda rika killen som var tillsammans med Rory? Han gick precis framför mig och när han gick in i en affär och tittade bakåt kollade han faktiskt på mig upp och ner och log. Haha, en liten flörtare! Men han var faktiskt riktigt söt i verkligheten, dock ganska kort.

Imorgon är jag helt ledig! Det ska bli så himla skönt att få sova ut, det behöver jag. De enda planerna jag har inför morgondagen är att ta en fika med Jan, min counselur. Det ska bli kul att äntligen få träffa henne!



Empire state building ligger ett stenkast från min lägenhet



Dagens outfit bestod av jeansskjorta & solbrillor från Gina Tricot, skärp från H&M och...




... mina älskade skor från Scorett!



Jag körde på mittbena idag, bra eller anus?




Body mist från Victoria´s secret. Det fick bli två Candy, baby och en Appletini. Båda doftar underbart (speciellt candy, baby)!



Matt Czychry, den lilla flörtaren! ;)


Nu ska jag ta min Ben & Jerry´s och lägga mig i sängen och titta på teve. Jag är hur trött som helst!

Puss och god natt!


Kommentarer
Postat av: joanabanana

saknar dig pluttis !

du verkar leva prinsesslivet , det gillar vi !



Pussssssss på dig

2009-10-08 @ 10:01:23
Postat av: Anonym

Jag dööööööööööööööööör, är så avundsjuk! Vill också bo i NY.

Snygg är han den där snubben också, lägg in en stöt Jossan och bli en ny svensk hollywood-fru ;)

Hoppas du har det underbart, våra liv rullar på som vanligt. Arbetsförmedlingen, utgång på Centrum och fika på George´s... haha. Inte riktigt lika glammigt kanske ;)

2009-10-08 @ 15:10:01
Postat av: Sara

nämen, fuskigt att du såg han! ;D

Jag tyckte han var den sötaste som fanns när Gilmore Girls gick på tv:n, haha

2009-10-08 @ 17:34:14
URL: http://trenollsju.blogg.se/
Postat av: Josefine

Anonym, vem är du? Det måste vara någon från Jkpg eftersom jag känner igen det där med fika på Georges och lilla Centrum, haha! Jag blev bara så nyfiken på vem det är :)

Haha, och jag skulle inte tacka nej till Matt. Men däremot till att vara den nya Hollywoodfrun, tänk om man var så jävla korkad!

2009-10-08 @ 19:47:38
URL: http://jowssan.blogg.se/
Postat av: Sara

sv: Det kunde jag nästan gissa på att han va ;) Haha, jag tycker du ska känna dig stolt! Hade inte varit fel att han flörtade med en liksom ;) haha.



Det går bra med min ansökan. Allt är godkänt osv. Det enda som är drygt är att jag snart har väntat i två månader UTAN en enda matchning... Vad beror det på liksom? Skitirriterande iaf :(

2009-10-08 @ 19:55:42
URL: http://trenollsju.blogg.se/
Postat av: sis

YOU GO GIRL! visa NYC-borna vilken släkt som är snyggast! Fan vad cool du är alltså! Jag menar, om du inte vill ha honom kan du ju skicka honom till mig;)



Varför talterapeut?(stavning?)



Puss

2009-10-09 @ 15:45:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test