MY ROOM

Hej gullungar!

 

Just nu sitter jag och tittar på The real housewives of Atlanta, vilka sjuka människor det finns! Haha.

Kvällen har spenderats med mina värdföräldrar. Vi beställde hem indisk mat från ett ställe på 28 th och 129 Lexington tror jag. Det var riktigt gott, vi åt något bröd med en jättegod blandning i, linssoppa och massa olika såser (de åt kyckling också). Jag älskar indisk mat!

Idag har jag som sagt varit ledig. Hur skönt som helst! Jag planerade att sova riktigt länge idag, men jag väcktes flera gånger av M som var ute i köket och åt frukost med N. Hon grät hela tiden, jag tror hon har ont pga att tänderna börjar komma, så det var lite svårt att sova då.

Klockan 11 mötte jag upp Jan, min counsuler, på ett Starbucks vid Union Square Park. Hon var så jäkla trevlig! Och så fräsch! Haha. Men allvarligt, hon och jag klickade verkligen. Vi kom verkligen överens och hade så kul ihop. Hon är en sån person som jag skulle kunna sitta och prata med i timmar och prata om ALLT. Det känns riktigt bra att jag nu har en sån person här i New York!
Efter en och en halv timme var hon tvungen att gå, så vi skiljdes åt och jag gick hem. Där passade jag på att städa mitt rum och tvätta all den tvätt jag har samlat på mig sen jag kom hit. Jag kom på en sak, fan vad gött det är med en torktumlare! Vi har inte det hemma i Mullsjö, så pappa, detta är en hint till dig bara så du vet! Kläderna blir ju sådär varma och gosiga av det. :)

Under eftermiddagen gick jag till Forever 21 (ta det lugnt, jag köpte ingenting) och lämnade tillbaka en skinnväst och bytte stövlarna (bild typ två inlägg ner) till en större storlek, jag får inte riktigt plats med ett par jeans.
Det dåliga är att när man lämnar tillbaka allting så får man inte pengar tillbaka, utan ett presentkort. Väldigt dåligt!

Nog om mig, hur har er dag varit?

Förresten, jag lovade ju er att jag skulle visa er hur mitt rum ser ut. Så here you go!




Min lilla garderobshörna


Datorplatsen. Fast jag sitter aldrig där, jag halvligger alltid i sängen med datorn i knäet. Orka sitta som på ett kontor liksom!



Sängen/soffan



Min lilla och söta teve!





Lite foton, Sex and the city-boxen och självklart SNURF! <3






Badrummet





Det var mitt rum. Visst ser det mysigt ut? :) Jag tycker om det jättemycket!

 




På tal om ingenting så såg jag den här grejen idag vid Union Square Park. Jag fattar verkligen inte vad det är och till vänster om bilden är det någon slags nedräkning eller något. Är det någon som vet vad det är?




Nu ska jag sova, ska börja jobba vid 9. L är ledig från skolan, så då ska han och jag ut på äventyr!

Puss


Kommentarer
Postat av: sis

FAAAAAAN vad fiiiint! Saknar dej så mycket, men det är ju skönt att du inte lever i någon slags missär typ;) SNURF är med, det är bra;) puss

2009-10-09 @ 15:42:12
Postat av: Sara

sv: Åh, det ger mig lite hopp faktiskt! Om jag har tur kanske det blir en sådan vändning för mig också :) Skulle verkligen inte sitta fel med lite matchningar!



Men hur trivs du då? Funkar allt bra? :)

Btw, jag gillar ditt rum! Ser ut som ett hotellrum :)

2009-10-09 @ 22:19:36
URL: http://trenollsju.blogg.se/
Postat av: William

Hur får man en såndär som på din står det josefine längst ner på varje inlägg?

2009-10-10 @ 01:45:03
URL: http://wiille.devote.se
Postat av: Angelica

den där kontiga byggnaden och nerräkningen ligger på södra manhattan va? tror jag gick förbi där när jag va påväg hem från clubben i lördags. vid 5-6 tiden.. har ett svagt minne av att jag också tänkte.. vad fan är det där??

2009-10-13 @ 03:43:58
URL: http://metrobloggen.se/mar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test