EVEN CATS HATE CHEATING

God kväll!

 

Ikväll har jag varit ensam med barnen, föräldrarna är ute på middag och kommer hem vid 22 - 22.30-tiden. Det gick bra att lägga dom även fast M blev lite gnällig på slutet. Men hon är så jäkla bedårande så jag kan inte vara arg på henne! :)

 

Ikväll vet jag inte om jag ska hitta på någonting eller inte. Jag börjar kl. 8 imorgon, så det får ju inte bli en alltför sen kväll. Min huvudvärk sitter i fortfarande, så det kanske är bäst att bara ta det lugnt, ta en lång dusch och sen krypa ner i sängen. Jo, så får det nog bli!

 

Imorgon ska jag jobba hela dagen, mellan 8 - 20 med två timmars paus. Det kommer bli en lååång dag, haha. Men eftersom jag längtar hem skitmycket just nu så är det bäst att sysselsätta sig. Jag ska fråga Sarah om hon vill hitta på något sen på kvällen, men den lilla ungen kanske ska ut. Vi får se helt enkelt.

Haha, jag känner att jag bara babblar på just nu. Jag är så jäkla trött att jag knappt fattar vad jag skriver.

Det är kanske därför jag garvade så jag grät (det gör jag iofs varje gång jag skrattar) till den här videon jag såg nyss:



Hahahahahaha, det bästa är ju helt klart när hon säger "I was a virgin.... WAS!!!" Hahahaha, jag dööör! Detta är låg humor som jag apskrattar till när jag är trött! :D


Nej, dags att hoppa in i duschen. KISSIKISSKISS!

Kommentarer
Postat av: sis

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA det klippet var bland det roligaste på länge!

2009-10-24 @ 09:30:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test