FRIDAY

Hej!

 

Idag mår jag ganska mycket bättre, men jag har fortfarande lite huvudvärk och är lite trött. Men som sagt mår jag tusen gånger bättre!

 

Idag har jag jobbat mellan 8 - 10.30 och ska börja jobba igen nu vid 14.30 till 22. Efter jobbet ska jag kanske träffa Sarah och Maria för filmkväll, men det är inte säkert. Om det inte blir av blir det mys i rummet, jag känner att jag verkligen inte pallar gå ut ikväll, jag får helt enkelt spara mig till Halloween nästa helg! :) Då kommer det bli fest kan jag lova er!

 

Jag hade tänkt att skriva ut lite foton, ungefär 80 stycken. Men när jag skulle titta hur mycket det kostar här i New York så kostar det typ 90 dollar! Det är sjukt mycket för foton. Så jag ska bara skriva ut 3-4 stycken och rama in dom, albumet får vänta tills jag kommer hem!

Jag skriver mer ikväll, nu ska jag jobba. Hoppas ni får/har en bra kväll!


En av bilderna som ska ramas in!


Kommentarer
Postat av: sis

90 dollar?! shit, det var inte lite:S Tycker att du ska ta det lugnt idag så att du verkligen blir frisk, men det är bara en systers åsikt;) love you!



Ta hand om dej;)

2009-10-24 @ 00:00:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test