LUNCH AT THE MEATPACKING DISTRICT

God morgon!

 

Jag mådde lite dåligt igårkväll, blev lite yr och hade lite huvudvärk. Så vi skippade Supermarket och jag gick och la mig väldigt tidigt istället. Idag mår jag bättre, mycket bättre! Jag sov nästan 12 timmar, så jag är ordentligt utvilad nu och redo för en ny dag i NYC!

 

Om ett par timmar ska jag möta upp Angelica (en tjej jag träffade på orientationen) och hennes svenska vän som är en gammal au pair i hennes hem. Vi ska luncha i Meat Packing district området, om jag nu klarar av att ta mig dit! :P Det är en liten bit, men S har förklarat hur jag ska ta mig dit så jag hoppas inte det kommer bli några problem. Annars får jag väl ta en taxi eller nått i nödfall, om jag lyckas komma ut till Brooklyn eller nått! :D

Idag fyller min allra bästa vän i heeeela världen 19 unga år, nämligen älskade Malin! Jag önskar verkligen jag kunde vara där och fira dig och go crazy som vi alltid bruka göra när tjejerna samlar ihop sig. Men är man runt halva jordklotet så är det inte så lätt. Men jag tänker på dig snutt, och ett litet kuvert är på väg hem till dig! Love you!


Nej, nu måste jag börja sminka mig och välja vilka kläder jag ska ha.

Ha en bra kväll ni där hemma i Sverige, PUSS!

 


Jag och my love på studenten!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test