SOHO MED SARAH

Tja!

 

Mitt internet låg nere igår (igen) så jag kunde inte blogga. KATASTROF!

 

Igår jobbade jag bara en timme under morgonen, mellan 8-9. Vid 09.30 kom Sara förbi och vi gick till Gramercy Café och åt frukost. De har världens godaste varma choklad. Jag tror fan jag är beroende av det! Vi satt och tjatade till 11 då hon var tvungen att gå och hämta pojkarna i skolan. Jag mötte upp Maria och Sarah vid Union Square Park vid 11.30, vi åt lunch i parken och visade Sarah runt.

Resten av dagen gjorde jag bara lite ärenden och tog det ganska lugnt.

 

Idag har jag varit helt ledig! Sarah kom hit vid 11 och vi gick neråt Broadway och kom till sist fram till Soho-området. Det var jättemysigt där med massa bra affärer, tusen gånger bättre än Fifth Avenue! Fifth är så jävla turistiskt om det nu ens är ett ord, haha! Vi gick runt i massa affärer fram till typ 13.30, sen bestämde vi oss för att köpa med oss lunch och gå hem till mig och äta. Sarah skulle hämta barnen i skolan kl. 15, så hon var tvungen att åka. Men jag passade på att åka med henne Uptown och fixa ett Social Security number. Jag fick en address av Jan, min counsler, som låg på 102:a gatan mellan 1:a och 2:a Avenyn. Jag förstod inte innan att det var Harlem, men jag kände genast när jag kom fram att jag var där. Bara svarta människor och alla glodde på mig... Det var faktiskt lite obehagligt att gå där ensam, men jag kände mig inte hotat, bara uttittad.
Själva mötet tog en timme och jag kom hem vid 17, sen dess har jag pratat med pappa och tittat runt på lite bloggar.

Jag ska nog snart till gymmet och antingen ta ett pass eller bara styrketräna. Men jag har en riktig huvudvärk just nu, så jag ska nog ta det rätt lugnt.

Imorgon ska jag ta en flushot, jag som hatar sprutor! Jag funderar också på att ta Svineflue-sprutan, men jag är lite orolig över om det finns några bieffekter...

Jag skriver kanske mer ikväll, jag är så himla trött just nu. Puss!


Jag och Sarah i fredags

Jag visar vad jag köpte idag lite senare ikväll!


Kommentarer
Postat av: sis

ska du vara inloggad på skype idag så vi kan snacka?;) puss

2009-10-22 @ 13:21:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test