TIME FOR BED

God kväll!

 

Slutade för en timme sen ungefär. Jag är helt slut efter en lång helg med 30 timmars jobb... Suck. Men nu är vardagen snart här och då är jag ledig vääääldigt mycket! Riktigt bra eftersom jag har massa att fixa denna veckan! Öppna ett bankkonto, färga och klippa håret, köpa kostym till Halloween, bestämma vilken fest vi ska på på lördag, träna, träffa massa kompisar m.m. Men det ser jag fram emot!

Idag har jag jobbat mellan 10-20. Dagen gick mycket fortare än igår, jag hade hand om M hela dagen då resten av familjen var iväg på kalas hos L:s vän. Jag känner att M börjar lita på mig mer nu och det känns jättebra! Jag börjar verkligen känna mig fäst vid henne.
Vid 16 mötte jag och M upp Elin, en tjej jag träffade på orientationen, vid vår park. Vi satt och snackade, det var jättekul att träffa henne igen! Hon var tvungen att gå efter en stund, men vi kommer ses på lördag igen!

Imorgon jobbar jag bara mellan 07.30 - 09.30. Sen har jag och min värdmamma ett möte med Jan, min counsler, klockan 12.30. Hon ska bara titta förbi och se så att allt funkar bra. Och det gör det ju!
Angelica kommer också hit imorgon, vet inte riktigt vad vi ska hitta på. Vi ska iallafall till Central Park och strosa runt, nu när det känns som vår ute! Idag var helt fantastiskt, det kändes som att det var försommar. :)


Nej, nu ska jag ta en dusch och sen mysa ner mig i sängen. Det blir nog en relativt tidig kväll för min del, man blir trött av att ta hand om en 15 månaders bebis!

Jag kanske ska vara en devilwhore igen?
Och förresten, jag saknar min bästa vän Malin så otroligt mycket. Såhär länge har vi aldrig varit ifrån varandra sen vi lärde känna varandra. Tänker på dig älskling <3






Kommentarer
Postat av: Maja

Hej! Sökte runt lite på google och hittade till din blogg. Jag är superintresserad av att åka som au pair. OCh efter att ha varit i NYC i höstas är jag helt inne på att vilja åka dit. Jag undrar mer om du trivs ? Vilken förmedling du åkt med och allmänt hut du har det. Skulle va jättegulligt om du ville svara till min mail. Sköt om dig !

2009-10-26 @ 14:12:32
URL: http://majacolliander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test