090909

Jag kom hem för en stund sen.

Jag hade ju tandläkartid kl. 08.50 så jag gick hemifrån vid typ halv. Det var riktigt tur att jag tittade upp tänderna, jag hade ett början till hål som hade blivit lite större, så det behövs borras. Fatta hur dyrt det skulle vara i USA?
Så jag fick tid den 22:a igen, jättesnällt att jag fick en tid så fort!

Efter tandläkaren gick jag till banken och fixade ett par saker, gick till Konsum och köpte frukost och gick hem.
Nu sitter jag här och glor på Top Model 4 och ska snart duscha. Vet inte riktigt vad som händer, ska nog in till stan lite senare och fika med tjejerna!

 

Hoppas ni får en bra dag, puss!


Min favorit i 4:an av Top Model


Kommentarer
Postat av: Emmie

Det går väl lite sakta framåt, är fortfarande osäker. Men nu har jag ju egentligen ingen andledning att inte åka eftersom jag tagit körkort och allt! Du ska bo på Manhattan läste jag, är inte alls avundsjuk där kommer du få det toppen :)!

2009-09-09 @ 17:03:38
URL: http://madebyemmie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test