14 ÅR TILL SALU

Har spenderat de två senaste timmarna med att försöka få bort mina akryllösnaglar. DET ÄR JU FÖR FAN OMÖJLIGT!

Eftersom det kostar ganska mycket att ta bort dom på en salong så bestämde jag mig för att göra det själv. Så jag köpte lösnagelborttagning på Åhléns. Tror ni det fungerade? Självklart inte!

 

Igår köpte jag Aceton som är kemiskt ren (den röda) som en kassör på H&M rekommenderade.

Jag hade i naglarna i en halvtimme, en timme. Inget hände! Så jag fick damp och tog pappas tånagelsax och klippte av det mesta av naglarna. Egentligen ville jag ha dom rätt långa, men jag pallade verkligen inte mer. Så nu är dom ganska korta med akryl kvar på själva nageln, inte tippen. Det ser för jävligt ut, men jag får väl måla över något mörkt nagellack så länge. Fan vad konstigt det känns att skriva på datan förresten. Jag har liksom haft akrylnaglar sen Maj! :P

Nu ska jag titta på teve någon halvtimme till, sen blir det sängen och lite läsning. Har börjar på en ny bok, "14 år till salu". Har inte kommit så långt än, men jag är redan helt chockad över hur äckliga och desperata en del män är. Jag mår verkligen illa av hur man kan behandla en liten oskyldig 14-årig flicka på det sättet. Det gör inte saken bättre att innehållet i boken har hänt på riktigt och att flickan är svensk...

Hoppas ni får en god natts sömn! Puss



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test