20 DAGAR KVAR!

Jag tog en sovmorgon till 11 idag, jag förtjänade faktiskt det.

 

Har spenderat morgonen och förmiddagen med att ringa runt till lite olika ställen, tex folktandvården och Skandinaviska institutet. Jag vill göra en undersökning innan jag åker så jag inte har några hål eller så (det är SVINDYRT med sånna saker i USA) och jag fick en tid på Onsdag kl. 08.50. Perfekt!

 

Annars idag vet jag inte riktigt vad som händer. Ska iallafall storstäda vår lägenhet, det behövs kan jag säga er. Senare i eftermiddag/kväll ska jag försöka få med pappa på en springtur igen. Känner att jag har massa överskottsenergi!

 

Hörrni, idag är det bara 20 dagar kvar tills jag åker. Jag tänker på det hela tiden och börjar faktiskt bli riktigt nervös. Men såklart är jag samtidigt hur lycklig som helst! :)

 


Jag och Johanna i lördags


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test