ÄRE FEST ÄLLE?

God morgon!

 

Denna morgonen har gjort mig väldigt irriterad... Först råkade mamma ringa mig vid 07.10 (hon har en ny telefon, så hon fattar ingenting), sen smsar Jonathan mig att JAG ska ringa morfar och be honom ringa mig. Vid typ halv 9 eller nått börjar pappa flytta någon tung grej precis utanför mitt fönster, så det gnisslar.

Underbart sätt att vakna, eller hur?

 

Idag ska jag städa nu under förmiddagen, hoppas jag får med mig min kära syster också. Hon måste också hjälpa till!

Ikväll blir det party, antagligen med Emma, Jonna och Sara! Jag ska ringa Emma snart och höra hur det blir.

 

Vi hörs antingen lite senare eller imorgon!

 


Min kära vän Emma och jag när vi var små!


Kommentarer
Postat av: sis

vem var det som städade i slutända? Jo jag:P!

2009-09-12 @ 19:22:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test