DAGS ATT TA TAG I PACKNINGEN?

God morgon!

 

Jag tog en liten sovmorgon till 10 idag, kände att jag förtjänade det efter att ha gått upp 8 den senaste veckan.

 

Idag ska jag verkligen ta tag i packandet, jag försökte igår men det slutade bara i att jag skrev en lååång lista med allt som jag ska ha med mig. Idag ska nästan allting i resväskorna (förutom det som jag behöver använda i helgen) så slipper jag tänka på att packa när jag umgås med vännerna och familjen i helgen.

 

Idag ska jag också förhoppningsvis träffa Isabelle och Jonna en stund för en fika. De kunde inte komma i Onsdags, så vi ska säga hejdå idag istället! Jag vill också träffa lilla Ellie en stund, det var allt för längesen nu!

Nu ska jag hoppa in i duschen, sen blir det packning i många timmar!
Puss

Söta Ellie för några månader sen under en middag hos mig!


Kommentarer
Postat av: Emmie

Köpa nytt är ju inget att klaga på iofs :) Han är 12 veckor och är jättemesig ;P

2009-09-25 @ 15:13:17
URL: http://madebuemmie.blogg.se/
Postat av: Catrin

vilken sötis! =)

2009-09-25 @ 16:47:43
URL: http://cocobycatrin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test