DAGS FÖR TRÄNING

Jag har precis spenderat den senaste halvtimmen med att räkna upp massa siffror till pappas bokföringsgrej till sin bil som har han i tjänst. Riktigt jävla jobbigt, men som den perfekta dottern jag är hjälper jag självklart till! ;)

 

Om typ en halvtimme ska jag, pappa och Foxie åka upp till elljusspåret och springa en runda! Jag känner mig bättre nu, men det ilar ganska mycket vid tanden. Pappa sa att det var normalt, men jag har inte upplevt det så ilande de andra gångerna jag borrat. Hoppas det går över snart!

Under dagen har jag också passat på att planera lite inför avskedsmiddagen imorgon. Det är bara två som inte har kunnat, Emma A. och Louice, så vi blir 12 st totalt! Det ska bli så himla kul att samla alla, men samtidigt otroligt sorgligt eftersom det är just ett avsked.. Så tjejer, ni får vara beredda på en Josefine som bölar som en bebis imorgon!

Nu ska jag byta om till träningskläderna, vi hörs ikväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test