RYFORSKOLOR

God morgon!

 

Som jag skrev igårkväll fick jag en sån himla huvudvärk helt plötsligt så jag gick och la mig ganska tidigt. Pappa väckte mig vid halv elva, så jag har nästan sovit i 12 timmar!! Helt sjukt. Jag har fortfarande lite ont i huvudet, men det är mycket bättre än igår.

 

Idag blir det avskedsmiddag med min mammas sida av släkten! Det blir jag, mamma, mormor, morfar, Emelie och Jonathan. Innan dess ska jag försöka hinna med att köpa någon sorts handbagage-väska. Funderar på att köpa en såndär liten som man kan rulla, men ska jag då ha tre stycken väskor som rullar? :P Hur kommer jag lyckas med det tror ni?

Det skulle vara bäst att ha som en typ träningsbag eftersom jag vill ha plats för min datorväska. Jag vägrar ha datorn i någon av de stora väskorna, jag lovar att den skulle krossas då...

Nej, nu ska jag till Godisfabriken och köpa en sak till min värdfamilj som verkligen Mullsjö är känt för; RYFORSKOLOR!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test