GODISFABRIKEN

Hej!

 

Jag sitter och tittar på Oprah och just nu pratar de om när en mamma spände fast sina barn i bilen och puttade ner den i vattnet. Helt ofattbart.

 

Jag ska snart ta cykeln till godisfabriken, blev så hima sugen på lite godis! Planerna idag är inte många, bara att pappa och jag ska åka upp till elljusspåret lite senare och ta en springrunda.

Ikväll vet jag inte heller vad som händer, jag är sugen på en mysig hemmakväll. Men man vet aldrig! Imorgon blir det iallafall utgång, big time!

 

Förresten, jag hittade en bild på mig och klasskompisarna från Studenten på Facebook:

 


Haha, ser vi inte otroligt lyckliga ut? Fy fan vad kul jag hade den dagen! Jag älskar denna bilden, man ser verkligen att det är äkta glädje, inga sånna där fake smile.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test