IDOL OCH HELLS KITCHEN

God kväll!

 

Sitter och tittar på Hells Kitchen, lika underhållande som alltid! Innan dess såg jag och lillebror på Idol, jag tycker det var sjukt bra detta året! Mycket talanger som visades (jag ÄLSKADE den 16-åriga killen som hade så speciell röst) och skitroliga människor som gjorde bort sig.

Men herregud, såg ni den där killen som sprang in i dörren som ska visas nästa program? Haha, antingen skojar han eller så var han nervös eller något. Shit!

 

Denna dagen har jag inte gjort något annat än att fylla i blankett efter blankett och ringa samtal efter samtal. Jag fick nämligen hem mitt "Placement package" idag, det är huvudkontoret i London som skickar all information och alla visumblanketter till besöket på Amerikanska ambassaden. Och det är så jävla komplicerade frågor så det tar sin lilla tid. Jag har också pratat en himla massa med Skandinaviska institutet, plus beställt tid för att fotograferas av en fotograf. Man måste ha en 5x5 cm bild på sig själv mot en vit bakgrund till visumet, så det ska jag göra på Torsdag.

Det är så sjukt mycket att tänka på nu innan jag åker, alla tankar bara snurrar av vad jag måste göra. Jag har inte ens koll på vad jag behöver betala, alla blanketter, försäkningar m.m. Usch, hoppas allt löser sig snart!

Nu ska jag snart hoppa i säng, det blir uppstigning tidigt imorgon eftersom jag ska vara hos tandläkaren kl. 08.50.

Godnaaaaaatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test