JAG HATAR TANDLÄKAREN

Usch, morgonen startade ju inte direkt bra...

 

Jag hade ju tandläkartid vid 09.20, så jag pallrade mig upp med magont till tandläkaren. Nu är jag hemma med världens med efterblivna ansikte, halva är bortdomnat... Men nu är det gjort iallafall och det är skönt att det är över!
Jag belönade mig själv genom att åka till Konsum och köpa lite god frukost, cola light och naturgodis! Så nu har jag lite gott att äta idag.

Just nu håller jag på och förbereder lite inför avskedsmiddagen imorgon. Vi blir nog 12 stycken, så det är ju några munnar att fylla eller hur säger man?

Jag har inte riktigt bestämt mig för vilken mat det blir. Vi har både en glutenallergiker (Hannah) och en vegetarian (Jag), så det är lite saker att tänka på. Men jag funderar på tacopaj med glutenfri mjöl och quornfärs, det tror jag många tycker om!
Till efterrätt blir det nog hallonpannacotta, SÅ JÄVLA GOTT! :D

Nej, nu ska jag försöka äta lite. Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test