JAG VET VARKEN IN ELLER UT

Kom innanför dörren för en liten stund sedan.

 

Jag har spenderat kvällen hos Hannah med henne, Nicolina, Ellen, Malin, Agge och Emma. Vi tittade på fotbollen och Idol och pratade en himla massa. Mysigt!

 

Usch, har en riktigt jobbig känsla i magen. Det känns som att ingen kommer bry sig att jag åker iväg, det känns verkligen som att mina vänner komma glömma bort mig efter ett par veckor. Nu vet jag ju självklart inte om det stämmer, men det känns bara så. Och det är otroligt jobbigt för mig.


Jag vill ha så mycket och göra så mycket, och frågan är om det här livet är det bästa för mig? Jag måste lära mig att prioritera de saker som är bra för mig och de personer som ger dålig energi. Och just nu känns allt jättejobbigt.
Det är nog bra för mig att få komma bort från allting och starta ett "nytt" liv med nya människor i en helt annan miljö.

Samtidigt som det antagligen kommer vara något av det bästa jag gjort så är det något av det jobbigaste jag kommer göra...

God natt.


Kommentarer
Postat av: sara

Älskar din design! Jätte fin...

2009-09-10 @ 12:40:55
URL: http://misspinklady.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test