KANYE - MEDIAKÅT ELLER BARA TRAGISK?




N
u är det höst!

 

För första gången efter sommaren var min kropp sådär frusen när jag kom hem efter att ha varit ute, och det tar flera timmar att värma upp sig. Ni vet säkert känslan. Hur varmt vatten man än tar i duschen så lyckas man aldrig bli helt varm.

När pappa kom hem vid 18 åkte vi ganska snart upp till elljusspåret och sprang en sväng. Det gick helt okej idag faktiskt, men det börjar bli riktigt kallt nu på kvällarna när inte solen ligger på!

Sen vi kom hem har jag duschat och tittat på reprisen av MTV:s VMA. Och jag skäms rent ut sagt över Kanye Wests uppförande! Hur fan kan man förstöra en 19 årig tjejs lycka över sin första Moonman mitt i talet? Alltså, lägre går knappt att sjunka. Han förolämpade i princip henne mitt framför ögonen på henne! JÄVLA MEDIAKÅTA ASSHOLE. Bara för att hans karriär börjar dalna och hennes går rakt uppåt så var han väl tvungen att göra något för att få lite uppmärksamhet. Men guess what? Alla hatar dig nu!

Usch, hoppas ingen köper hans album eller stödjer honom på något sätt efter det här. Det är bara fel och respektlöst alltihop. Som ni förstår blev jag riktigt upprörd när jag såg det, men tänk er själva om ni skulle stå där inför hela världen och ska för allra första gången ge ett tacktal för sin första Moonman, så kommer ett medelålders svin och förstör allting!
Men Beyoncé var ju underbar när hon gav henne en till chans att ge ett tacktal. Cred till henne!

Aja, nog om det. Var bara tvungen att skriva av mig om det lite, blev så jävla förbannad!
Det blir nog en relativt tidig kväll för mig ikväll, ska upp tidigt och ansöka om ett internationellt körkort.

PUSS och god natt!

The asshole himself och söta Taylor Swift som verkligen förtjänade priset!

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test