LUNCH OCH SHOPPING

Hej!

 

Jag har inte haft tid att sitta ner vid datorn i helgen, fullt upp!

I Lördags kom Louice och hämtade mig och vi åkte hem till henne i Ulricehamn. Vi handlade god mat, lagade den och spenderade kvällen med att titta på film och prata. Mysigt! Denna helgen har varit precis vad jag behövde, lugn och runt min familj och mina vänner.

 

Jag åkte hem från Louice igår på morgonen vid 10 (det går bara EN buss per dag från Ulricehamn till Jönköping...) och när jag kom hem till mamma blev det en dag framför teven och kvalitetstid med brorsan. När mamma kom hem lagade hon en god pasta med quornfärssås.

 

Idag mötte jag upp mamma och Emelie vid 12 för att äta lunch på Åtta Glas. Jag åt jättegod mat, tortellini som var fylld med spenat och ricotta, och tomatsås. Efter lunchen köpte mamma en resväska till mig. Man behöver två stycken och jag har bara en, så det var perfekt! Tack mamma <3

Lite senare var mamma tvungen att åka tillbaka till jobbet och Emelie skulle hem och plugga, så jag passade på att gå runt på stan lite. Jag fick med mig lite saker från Apoteket till resan, en halsduk och leggings från Gina Tricot och en skitbra borste från Åhléns.

 

Kom hem för en stund sen och såg att jag hade fått min flyginformation. Så nu är det verkligen spikat, på måndagen den 28:e September kl. 10.55 är jag påväg till USA!! :D Herregud, det är bara en vecka kvar. Hur ska jag hinna med allting?

 

Nu ska jag läsa lite info som Peter har mailat mig. Vi hörs ikväll!


Jag kanske får åka med en sån är till USA? ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test