MER SHOPPING

God morgon!

Jag vaknade vid 10 och har precis ätit lite frukost. Frukost är riktigt gott när man har tid! Jag hatade att äta innan skolan eftersom jag var så stressad, så det ledde oftast till att jag inte åt något alls. Men nu har jag blivit lite bättre med det där och man mår ju så mycket bättre!

 

Idag är planerna att ringa och prata med Skandinaviska institutet och fråga lite saker och vad jag ska ha med till Amerikanska ambassaden. Jag fick ett mail om det, men allt verkade så jävla komplicerat så det är bättre att ringa och fråga.

Vid 15 ska jag möta upp Johanna i stan för lite shopping och fika. Tyvärr blir det bara fönstershopping för mig idag eftersom jag har köpt otroligt mycket nu den senaste tiden. Skor, kappa, kofta, dyra hudprodukter och massa annat! Så nu ska jag spara lite tills jag åker till USA, man vill ju kunna shoppa lite där nere med! ;)
Men jag lovar att jag säker kommer komma hem med någon kasse iallafall.... Suck.

Den här trenchcoaten hämtade jag ut på posten för ett par dagar sen. Jättesöt med fina "draperingar" där bak!

Den är från H&M och kostar 699:- 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test