MYS MED GIBSON

God morgon!

 

Jag vaknade runt 10 och har ätit lite frukost och tittar just nu på Greys anatomy.
Gibson ligger över mina ben och sover just nu, han har typ aldrig gjort det! Bara när man ligger i sängen och sover, då kan han krypa nära och sova. Men inte i soffan. Och jag börjar känna mig lite hypokondrisk eftersom jag har hört att djur vill ligga nära när dom inte mår bra.

Men han verkar helt normal och kurrar hur högt som helst som vanligt. Usch, hemska tankar... Min lille snuttepojk, om han inte mår bra vet jag inte vad jag gör!

 

Idag ska jag iallafall ringa till H&M och fråga vart fan mina pengar är. Jag tror det är två veckor sen jag skickade tillbaka en del av de kläder jag hade fått hem, men jag har fortfarande inte fått några pengar! Mycket dåligt.

Sen ska jag städa lite och planera inför morgonkvällen. Hela familjen här i Mullsjö ska nämligen laga mat tillsammans och ha en riktig myskväll. Idag är det bara 10 dagar tills jag åker, och jag vill spendera så mycket tid som möjligt med familjen!

 

Hoppas ni får en bra dag, nu ska jag gosa vidare med Gibson!


Världens finaste katt. Jag älskar dig!

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test