PÅVÄG TILL STHLM!

God morgon!

 

Jag sitter just nu på bussen upp till Stockholm. Bussen har trådlöst internet så jag passade på att ta mig mig datorn så jag kan titta på film och snoka lite på nätet! Det är jäkligt skönt att ha något att göra under den här 5 timmarsresan...

 

Bussen är beräknad att vara framme vid 15.20, då möter Lotta och Vera upp mig så ska vi hitta på något. Jag mår inte på topp idag faktiskt, har ont i huvudet och tror att jag har lite feber. Så vi får se hur mycket jag orkar med idag. Jag måste ju vara pigg tills imorgon!

Nu ska jag titta på Sex and the city, om den kan laddas lite fortare. Internet är ju ganska så lamt här i bussen...
Ett tips för er som vill se på film utan att ladda ner finns det en sida som man kan se filmer gratis, http://www.watch-movies-links.net/movies/. Skitbra!

Som sagt, dags för Sex and the city the movie!
Vi hörs sen, puss!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test