SHOPPING OCH HARRY THE HAMSTER

God morgon!

 

Jag kom precis hem, har spenderat kvällen och natten hos Emma. Sara var med också och vi tittade på film, käkade kladdkaka och chips och snackade massa. Jag fick träffa Harry för första gången med, en liten lurvig sak som är hur söt som helst! Men hans valptänder är fan inte att leka med alltså...

 

Under dagen åkte jag och Malin in till stan och shoppade lite. Jag fick köra hennes familjs bil in till stan, fatta om man skulle krocka eller nått. Pinsamt läge... Men det blev en kofta, en topp tills ikväll och lite smycken och sådär.




Från MQ, 499:-


Toppen får ni se antingen ikväll eller imorgon för den ska jag ha på mig ikväll! Vi är nämligen ett gäng som ska ut ikväll, det blir nog jag, Malin, Johanna (hon kommer hem idaaaaag!!), Ellen, Hannah, Martin, Mattias, Markus och Habopojkarna. Det kommer säkert bli kul!

Just det, jag har fått hem sakerna jag beställde från H&M. En trenchcoat och ett par pyjamasbyxor. Är lite osäker på trenchcoaten, men jag får se. Kan visa imorgon!

Nu ska jag duscha och göra mig lite fräsch. Ha det så kul ikväll och sup inte ihjäl er!


Kommentarer
Postat av: Emmie

Fin kofta du fått tag i :)

2009-09-07 @ 11:18:30
URL: http://madebyemmie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test