SKOGSRO SPA

Hallå!

 

Jag har varit vaken sen halv 10 endast för att kopiera massa papper och skriva ut en grej från Amerikanska ambassaden. Pappa skulle hjälpa mig med det och han sa att han skulle antagligen jobba hemma idag. Men nehe, han har åkt till jobbet... Vi får väl fixa allt det ikväll då.

 

Idag ska jag, min syster och mamma på spa! Vi ska till Skogsro Spa, det ligger vid Sandhem tror jag och jag har hört jättemycket bra om det. Vi tog något paket som heter Livsnjutaren, där ingår det bland annat massage, ansiktsbehandling, bastu, bubbelpool, lunch & fika och massa annat. Vi ska vara där vid 15 och det kommer ta 4 - 6 timmar, så det kommer ta hela eftermiddagen. Shit vad jag ska njuta!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test