SPRINGA ÄR LIVET

Springrundan gick bra idag faktiskt! Jag sprang med Foxan och hon följde lydigt med mig hela tiden. Det bästa av allt var att hon var lite ivrig i uppförsbackarna, så jag fick lite draghjälp. Alltid uppskattat! ;)
Pappa råkade dock sträcka vadmuskeln. Stackars lille pappi...

 

Jag har spenderat större delen av kvällen av att svara på mail från familjen och några tjejer som ska åka samma dag som mig. Vi är fem tjejer som åker till Stamford på måndag och jag har tagit kontakt med alla fyra! Det känns skönt att man kanske får några bekanta ansikten när man är framme i New York.

 

Imorgon är det alltså dags för avskedsmiddagen. Jag åker in ganska tidigt till mamma för att handla och fixa iordning allting. Hur fan ska jag lyckas laga mat till 12 pers? Herregud, som jag sa till Jonna; antingen kommer jag få en brännskada eller så kommer jag bränna ner huset! :D Men nu ska vi inte vara negativa...

 

Nu ska jag hoppa in i duschen och köra en hel genomgång. Ni vet, rakning, skrubbning och allt sånt där. Det behövs! Jag måste också välja kläder inför imorgon också, vad fan ska jag ha på mig? Klänning maybe?

Aja, vi får se helt enkelt.

Sov så gott så hörs vi imorgon! Puss

 


Funderar på att ha denna klänningen imorgon. Eller kanske inte?


Kommentarer
Postat av: Angelica

Hej! jasså.. vad trevligt! börjaar du bli nervös??

Jag ska bo i NJ,Norwood.. det ligger 30-40min med buss från NYC. Läste att du skulle bo på Manhattan. vad roligt... Vad har du fått för familj då?

2009-09-22 @ 23:35:33
URL: http://metrobloggen.se/mar
Postat av: Emmie

Det börjar närma sig för dig, va kul! Jag har bestämt mig för att åka nu, så jag väntar bara på att min ansökan ska bli godkänd :)

2009-09-23 @ 09:09:46
URL: http://madebyemmie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test