SVENSKA HOLLYWOODFRUAR

Jag och pappa skulle egentligen ut och springa innan, men han kom hem så sent och jag fick typ magknip helt plötsligt. Vet inte vad det beror på faktiskt. Hoppas fan inte det är magsjuka eller något, jag har för mycket att göra denna veckan och dessutom ska jag till tandläkaren och borra imorgon, och det är ju inte så kul att vara sjuk när man ligger i tandläkarstolen...

 

Jag och Emelie sitter och kollar på Svenska Hollywoodfruar just nu. Och vi dööööör! Hon Maria är ju den skönaste och mest iqbefriade människan ever! Hahaha. När hon skulle göra iordning det rummet hennes bror skulle sova i. Hennes kommentarer är oslagbara! :D :D

 

Som sagt ska jag till tandläkaren imorgon kl. 09.20 så det blir en tidig kväll för min del.

Nu börjar det igen, puss!

 


Kommentarer
Postat av: Ida

Jag hoppas verkligen det! Dock är jag lite orolig för att mitt atopiska eksem ska förvärras. Den risken finns ju när man har sådana problem o piercar sig o sånt. /Ajida

2009-09-22 @ 08:53:40
URL: http://ajida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test