TAR SAKERNA ALDRIG SLUT?

Nu har jag spenderat många timmar med att packa, planera och packa lite till.

Det jag tycker är svårast med att packa är att få plats med så mycket som möjligt. Och för att få det måste man lägga kläderna på ett speciellt sätt och vara väldigt noggrann - något som jag hatar att vara när det gäller packning! Jag vill bara slänga i kläderna och åka liksom!


Men nu är nästan alla kläderna nedpackade. Man får ha med sig 2 x 23 kg och det blir bara kläder och underkläder i ena och resten i andra. Jag tror det kommer funka bra eftersom det som är tyngst är skorna och jag kommer bara ta med mig 8 par. Jag lipar typ för att jag inte ska ta med mig mer, men hur mycket köpvänliga skor finns det inte i New York liksom? :D Mina andra skor får ligga och vänta på mig här hemma istället!

 

Ikväll ska jag nog bara umgås med familjen och fortsätta packa. Det är ju Idol och det måste vi självklart titta på!
Hoppas ni får en bra kväll, puss!


Jag vill ha en sån här som handbagage! Världens coolaste väska med världens coolaste flicka.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test